Za roditelje
Upisi
PRAVILNIK O UPISU DJECE
REDOVITI PROGRAM
-
-
- Plan upisa za 2025-2026
- Oglas za upis u redoviti program 2025.-2026.
- Zahtjev za upis u redoviti program Dječjeg vrtića Medvjedići Rugvica (pdf)
- Zahtjev za upis u redoviti program Dječjeg vrtića Medvjedići Rugvica (doc)
- Inicijalni upitnik DV Medvjedići Rugvica (pdf)
- Inicijalni upitnik DV Medvjedići Rugvica (doc)
- Privola za prikupljanje i obradu osobnih podataka (pdf)
-
-
-
- Oglas za upisu u program predškole 2025-2026
- Zahtjev za upis u program predškole (Mala škola) (pdf)
- Zahtjev za upis u program predškole (Mala škola) (doc)
- Inicijalni upitnik DV Medvjedići Rugvica (pdf)
- Inicijalni upitnik DV Medvjedići Rugvica (doc)
- Privola za prikupljanje i obradu osobnih podataka (pdf)
-
RJEŠENJE REZULTATA UPISA DJECE ZA PED. GOD. 2024./2025.
Ispis
Dragi roditelji,
u slučaju odlaska Vašeg djeteta iz Vrtića (zbog preseljenja, polaska u osnovnu školu ili nekog drugog razloga), molimo Vas da 30 dana unaprijed dostavite popunjeni i potpisani Zahtjev za ispis (u računovodstvo Vrtića).
Prije ispisa dužni ste podmiriti sve novčane obaveze prema Vrtiću kako bismo mogli izvršiti odjavu Vašeg djeteta iz jedinstvenog sustava u kojem se ono vodi sve do službenog ispisa. Ako to ne učinite i nadalje ćemo smatrati da ste aktivni korisnik usluga te vas teretiti za buduća razdoblja.
Podsjećamo Vas da uplatnice stižu tek po isteku mjeseca, pa je potrebno izvršiti uplatu i za zadnji mjesec prije ispisa djeteta.
Ispis se vrši u računovodstvu Vrtića, uz predočenje dokaza o izvršenim uplatama.
Nakon podmirenja svih obveza, javljate se u ured Ravnatelja (tamo ćete dobiti Rješenje o ispisu).
Zahvaljujemo.
Dokumenti:
Zahtjev za ispis djeteta iz Dječjeg vrtića Medvjedići Rugvica
Zahtjev za godišnji odmor
Kućni red
Jedan dan u našem vrtiću
Jedan dan u našem vrtiću
Vrtić je mjesto u kojem djeca borave jako velik dio svog dana u kojem odgojitelji i ostali stručnjaci s njima rade kako bi se zdravo razvijali te ostvarili sve svoje potencijale. Vrtić nikako nije mjesto gdje se djeca „čuvaju“ već mjesto kojem se radi u najboljem interesu za dijete i za ostvarivanje dobrobiti svakog djeteta, mjesto podrške djetetovom cjelokupnom rastu i razvoju.
Odgojitelji svakodnevno s djecom pripremaju sadržaje i provode aktivnosti koje pravodobno i primjereno potiču djetetov razvoj: motorički, spoznajni, socio-emocionalni i govorno-jezični, a sve prema potrebama, interesima i mogućnostima svakog djeteta individualno. U vrtiću dijete uči živjeti kao član zajednice s vršnjacima, ostalom djecom i odraslima u kojoj razvija strpljenje, međusobno poštovanje, uvažavanje, komunikacijske sposobnosti te stječe prijateljstva. Dnevni plan i program odgojno obrazovnog rada kreiraju odgojitelji za svoju skupinu, u suradnji sa stručnim timom vrtića. Prostorno-materijalni kontekst vrtića planski je osmišljen, a svakodnevne situacije i aktivnosti prilika su za učenje i razvoj svakog djeteta.
Ustaljenost ritma i dana i rutina djetetu daju osjećaj sigurnosti jer jača djetetov osjećaj kontrole. Za svaku odgojnu grupu on je drugačiji tj. ovisi o potrebama djece, pa i njihovih roditelja, a okvirno on izgleda ovako:
6:00 – 7:30 (jutarnje dežurstvo)
- dolazak djece u dežurstvo
- razmjena informacija roditelja s dežurnom odgojiteljicom
- zajedničko druženje djece svih odgojnih skupina
- igre po slobodnom izboru djece
7:30 – 8:30
- djeca dolaze u svoju odgojnu skupinu
- dolazak djece, razmjena informacija roditelja s matičnom odgojiteljicom
- pripreme za doručak, higijena i njega djece
- doručak po izboru (serviranje, pospremanje)
9:00 – 10:00
- jutarnje grupno okupljanje(jutarnji krug): pozdravljanje, razgovor/pjevanje/čitanje/ples dogovor oko aktivnosti
- aktivnosti osmišljene od strane odgojitelja
- aktivnosti prema slobodnom izboru djece
- oko 10 h voćni međuobrok (užina)
- pripreme za izlazak na igralište, boravak na zraku
10:00 – 11:15
- dolazak odgojitelja popodnevne smjene (10:30 h)
- ulazak djece iz vanjskog prostora u skupine
- pripreme za ručak, higijena i njega djece
- ručak (serviranje, pospremanje)
11:15 – 14:30
- priprema za dnevni odmor (čitanje/slušanje priča/umirujuće glazbe)
- spavanje ili dnevni odmor (mirne aktivnosti)
- odlazak odgojitelja jutarnje smjene u 12:30 h
14:30 – 15:00
- postepeno ustajanje, higijena i njega djece
- priprema za užinu, užina
- slobodna igra po izboru djece
15:00 – 16:00
- slobodne igre po izboru djece (u sobi dnevnog boravka ili na dvorištu)
- odlazak djece
- razmjena informacija matičnih odgojiteljica s roditeljima
16:00 – 17:00 (popodnevno dežurstvo)
- odvođenje djece u sobu dežurstva, informiranje dežurnog odgojitelja
- slobodna igra djece (ponuđene igračke i didaktika, simbolička igra, društvene igre, crtanje, slaganje kocki…)
- odlazak djece, prenošenje najbitnijih informacija od strane dežurnog odgojitelja roditeljima
___________________________________________________________________________
Obroci
Vrijeme posluživanja ručka ovisi o dobnoj skupini djece 11:00-11:30 (jaslice ranije, vrtić kasnije).
Dijete poslije svakog obroka samostalno posprema svoje posuđe na za kolica ili za to predviđeno mjesto te ide oprati ruke.
Tjedni jelovnik izložen je na oglasnoj ploči vrtića i na web stranici vrtića. Doručak traje do 8:30 h. Ukoliko dijete dolazi kasnije, doručkuje kod kuće.
Slobodna igra
Djeci su na raspolaganju različite slikovnice, igračke i materijali za slobodnu igru. Suvremeni pedagoški standardi omogućuju da djeca sama biraju kada će se i koliko dugo nekom aktivnošću baviti.
Slobodna igra djece uključuje: ponuđene igračke i didaktiku, simboličku igru, društvene igre, crtanje, slikanje, slaganje kocki, vožnja autića itd.…
Higijena i njega djece
Higijena i njega djece uključuje svakodnevno pranje ruku prije/nakon jela, umivanje, obavljanje nužde ili mijenjanje pelena, samostalno ili uz pomoć odgojitelja, ovisno o dobi djeteta. Poticanje samostalnosti djece počinje već od jaslica. Pelene se mijenjaju uvijek kada je potrebno, a svima prije ručka kako bi djeca suha išla spavati.
Samostalnost
U vrtiću se kod djece samostalnost i odgovornost potiče od najranije dobi djece u jaslicama koje u kasnijoj dobi pridonosi razvoju samopoštovanja, samopouzdanja i pozitivne slike o sebi. Djeca najbolje uče čineći stoga im treba dozvoliti i dati vremena da pokušaju sami, da i pogriješe što im daje podlogu za suočavanje s kasnijim životnim situacijama. U vrtiću se djeca potiču da se samostalno: oblače i obuvaju, svlače i izuvaju, prepoznaju svoje stvari (jakne, cipele, dude, igračke…), koriste pribor za jelo i čaše, pospremaju za sobom. U vrtiću se za poticanje samostalnosti osigurava sigurno i prilagođeno okruženje.
Boravak na zraku
Duljina boravka na zraku ovisi o dobi i mogućnostima djece te vremenskim uvjetima. Osim slobodne igra (nogomet, trčanje, korištenje sprava) odgojiteljice osmišljavaju za djecu poticaje i aktivnosti prikladne dobi koji omogućavaju ostvarivanje razvojnih zadaća djece.
Dnevni odmor
Potreba za spavanjem i duljina spavanja ovisi o dobi i potrebama svakog djeteta. Odgojiteljice pričaju priče ili puštaju priče i umirujuću glazbu.
Prenošenje informacija
Na vratima pri dovođenju/odvođenju djeteta u vrtić roditelj i odgojitelj (matični i dežurni) izmjenjuju samo bitne informacije za taj dan. Detaljnije informacije oko funkcioniranja djeteta u skupini, ponašanja djeteta, savjetovanja i upućivanja u određena stanja obavljaju se na individualnim razgovorima koje mogu inicirati po potrebi i odgojitelj i roditelj te se isti obavlja prije ili nakon neposrednog rada odgojitelja u skupini, nikako na vratima.